Her finder du den Administrative håndbog for projektpartnere
for EU Socialfondsprojekt Undervisning i iværksætteri
Projektperiode: 1. januar 2018 – 30. juni 2021
Opdateret dokumenterne kan udskrives og erstatte dokumenter i den allerede udleverede håndbog.
Administrativ håndbog for UIIV:
Fane inddeling til fysisk mappe: Klik her
Forside til fysisk mappe: Klik her
Fane 1. Administrativ håndbog, opdateret 21.01.2021: Klik her
Fane 2. Oplysninger om vores behandling af dine personoplysninger UIIV: Klik her
Fane 3. Procedure ved anvendelse af digital underskrift UIIV (medarbejdere) – pr.21.01.2021 Klik her
Fane 3. Timeregistreringsskema medarbejdere, Region Sjælland: Klik her
Fane 3. Timeregistreringsskema medarbejdere, Øvrige regioner: Klik her
Fane 3. Vejledning til timeregistrering for projektmedarbejder – pr. 03.09.2018: Klik her
Fane 4. Timeregistreringsskema deltagere (elever), Region Sjælland: Klik her
Fane 4. Timeregistreringsskema deltagere (elever), Øvrige regioner: Klik her
Fane 4. Vejledning til timeregistrering for projektdeltager – pr. 03.09.2018: Klik her
Fane 5. Skabelon Socialfonden 2014-2020 Startskema – UIIV: Klik her
Fane 5. Skabelon Socialfonden 2014-2020 Slutskema – UIIV: Klik her
Fane 6. Plakat, Region Sjælland: Klik her
Fane 6. Plakat, øvrige regioner: Klik her
Fane 7. Skabelon m UIIV, EU og Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse logo – stående: Klik her
Fane 8. Budget: er udleveret til hver enkelt partner
Fane 9. Projektinformation og data: Klik her
Fane 9. Projektorganisering diagram: Klik her
Fane 10. Kommisorium; decentral administration: Klik her
Fane 10. Kommisorium; projektarb tovholder udvikling primær partner: Klik her
Fane 10. Kommisorium; projektets udviklingsgruppe Task Force: Klik her
Fane 10. Kommisorium; Styregruppen: Klik her
Fane 10. Kommissorium; projektarbejde – primære og sekundære partnerskoler – afprøvning: Klik her
Fane 10. Kommissorium; projektarbejde – primære partnerskoler – udvikling: Klik her
Har du som partnerskole spørgsmål til den Administrative håndbog, kontakt venligst projektsekretariatet.